Hik Hik!



Stop bullshitting hik hik!

Aril Cantona  – (January 05, 2010)  

Abang Basuh Baju tak sporting laa..orang main-main je,mesti seorang yang cepat merajuk dan cepat menopause,kan?

Ez Puella Sapiens  – (January 05, 2010)  

Tukar Tiub pun delete comment I pasal ni hik hik!

Asparados –   – (January 05, 2010)  

dia adek basoh baju la....hingusan bratty lagi...

hoi3!!
korang adek beredek sekeluarge beloger nak bergadoh apahal???nak kena tomoy jawa???

aku sedia maklom bahawa menurot laporan adek ko,bapak korang bukan la saorang beloger seperti korang....

mamat pelompat parti sudah selamat berada dirumah aku malam tadi dan sangat mengejot kan,dia tiada dirumah pada pagi aku bangon tidor untok bersiap pergi memburoh....bila aku pukol talipon,dia cakap dia merayau2 tanpa hala tuju membuat kau risau lalu mercau dan sasau sendirian...

bila melihat keadaannya yang tidak teruros dan chompang champing,aku jadi sedih dan tidak keruan...namum,aku harus tinggalkan dia meneruskan kehidopan kerana aku perlu memburoh untok kerajaan 1malingsia najip..semoga dia aman bersemadi dirumah aku hendaknya..

p/s: karangan kau sangat hebat dan menghiborkan pagi aku yang muram di pejabatan...teroskan menghiborkan warga satu malingsia dengan penulisan ko..aku akan menyokong kolamudangbatulapansemenyihdotbeloksepotdotkom kau ni...

ewww~

Anonymous –   – (January 05, 2010)  

basuh baju ikut nasihat ayahanda Tun yg teramat mulia dia "ini bukan budaya kita"..hik hik!™

Ez Puella Sapiens  – (January 06, 2010)  

Asparados:you sokonglah blog Kolam Udang yang entah apa-apa tu.Sibuk je nak kutuk-kutuk orang.

Anyway thanks for your kindness.Nami you duduk rumah Asparados you duduk elok-elok,okay?

Johan:I tengok petani makan taik tu macam orang Melayu je,budaya orang Melayu ke tu hik hik!

p/s:I bukan Melayu.Sebab nama I ada eee..hik hik!

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP